Kelletlen rajongás

Kelletlen rajongás

2012.10.06

2015. május 25. - Reedy Attila

13:28:03 Big Eve:,mármint ha nem szeretnéd látni hallani Sebastian macskát majd ha időd engedi nézd meg kb.1perc de nagyon cuki.

14:22:40 Big Eve:,következó koncert amin okvetlenűl ott kell hogy legyél?tegnap milyen volt a Rómeó? :) főzöl? :) én csirkepörit.este is ráérsz válaszolni.addíg is pusz.Évi :)

14:37:45 Big Eve:,ami most neked van az acélbetétes 14soros bakancs?-csak úgy kérdem.mit mondtál milyen márka?éppen nézegetem.szeretnék beszerezni magamnak is idővel...

14:50:24 Big Eve:,martens getta shellys Hd melyik a jó?azt láttam hallottam h.a Shellys vagy melyik hamar kopik...?mi van???????????...hát kopik mindegyik nem?

14:51:28 Big Eve:,hol érdemes venni?ciánkáli dohány u.

14:51:37 Big Eve:,az még megvan?

16:35:10 Big Eve:,ha napközben felejtős is a bármilyen kommunikáció mint ahogy azt írtad is de este néha azért picit rámnézhetsz írhatsz lefekvés előtt remélem ebbe azért benne vagy. o.O >:o

16:39:45 Big Eve:,ha este kicsit rámírkálsz lefekvés előtt az elég.örülök neki és köszi.

19:46:02 Big Eve:,iggen.az én nevemből csak egyetlen egyet tudok Ez December 24.Szentestén viszont Nagyból is van jópár.

19:46:34 Big Eve:,a tegnapi buli?

21:27:12 Big Eve:,ha napk.ben nem is de este környéken rámirhatsz.köszöntem.cső!(-:

21:28:32 Big Eve:,na meg a jó éjszakát Éva is hiányzik...

21:57:50 Big Eve:,azért jóéjt Attila! Én vagyok mármint időnként felnézek írj nyugodtan.pusz.Évi

22:08:13 Big Eve:,ez csak egy kérdés?te szereted ganxta zolee-t?

22:14:27 Big Eve:,zorall:okt.20-wigwam-érdekel?

22:20:28 Big Eve:,csak Te mondtad h.a napközben felejtős gondoltam legalább este egy picit...még rád nézek írj nyugodtan:Jóéjszakát ATTILA!

22:21:14 Big Eve:,MILYEN VOLT A TEGNAPI rÓMEÓ?

22:21:28 Big Eve:,MIKOR értél haza?

22:21:40 Big Eve:,sikerűlt videózni?

22:21:59 Big Eve:,:)

22:22:01 Big Eve:,aaaaaaah

22:22:15 Big Eve:,jaj bocs

22:23:54 Big Eve:,Éviii

22:32:15 Big Eve:,örülnék neki ha legalább egy kicsit lefekvés előtt rámírnál.azért írom megint mert néha ez a szar kitöröl mindent és nemtudom már mit írtam.szóval várlak de én elköszönök.jó éjt!

23:41:36 Redddy Attila:,Szia! Itt vagyok ne aggódj :) Az egy dolog hogy ma nem dolgoztam legalábbis a munkahelyemen de itthon igen. Mondjuk félre tettem egy kicsit a készülő videómat bár lehet hozzá fogok nyúlni mert támadt egy ötletem ezért idén is lesz Mikulásra egy videó :) Ha már eddig volt kettő akkor legyen most is. Nem akartam mert semmi ötletem nem volt de most kitaláltam valamit. Csak mivel ez megint olyasmi amit eddig még nem csináltam ezért kicsit lassan halad de december 6-ra csak megleszek vele. Ne mond azt hogy biztosan kész lesz mert egyáltalán nem biztos még. És akkor még ezen kívül van még pár ötletem amit szeretnék megcsinálni ezek nem olyan melós dolgok ezért hamar meg is vannak. Szóval semmi se változik dolgozom amikor csak tudok. De valamit nagyon félreértettél. Nem azt mondtam hogy azóta kezdtem videózni mióta megismertelek... 2010 óta nyomom csak komollyá mostanság vált. De ezt is úgy értsd hogy kb tavaly év közepe óta. Azóta sejtem hogy ez nem egyszerűen sima hobbi. Szóval azért mert volt egy időszak amikor rendszeresen tudtam írogatni az csak azért volt mert épp pangásban voltam. De nem ez a jellemző. Most már azért több mint két éve folyamatosan dolgozom valamin. Korábban többet írtam-blogoltam alig videóztam most ez kicsit eltolódott a videók felé. De nem is nagyon fog ez változni. Nem is szeretném hogy változna. Eleve rengeteg minden foglalkoztat a napokban gondoltam ki pl egy új projektet. Két régebben kitalált karaktert keltenék ”életre”. GyurcsGenya és OrbManó még a legelején találtam ki őket. És most való kapni fognak egy saját komplett blogot. Még nem tiszta semmi ezzel kapcsolatban ne is kérdezd mikor indul meg ilyenek mert nem tudom :) Ha eljutok odáig akkor tudni fogsz róla meg remélem mindenki :) De hogy mondjak valamit a tegnapról is. Nos ha valami akkor erre már nagyon szükségem volt már! :) Akkora buli volt hogy a fal adta a másikat! :) Jók voltak a Hangfoglaláson is igaz ott csak húsz percet kaptak és kicsit halkak is voltak na de az nem azért volt. A rendes bulira ott volt az este :) Egyébként miért nem mentetek? Teljesen ingyenes volt leszámítva pár esti koncertet és egész hétvégén tart holnap is lesz még. Egy nagy rakás hangszer van kiállítva van amit ki is lehet próbálni... :) Gitár dob billentyű stb. De hatalmas volt az este az biztos. Sajnos nem tudtam sehol se videózgatni mert nem volt megfelelő a hely sokan voltak kéne egy normális optikai zoomos fényképezőgép és akkor nem kell odaszögezve állnom a színpad előtt. Majd talán a vidéki helyszíneken tudok lőni pár dolgot mondjuk ott lesz a Junkies és a Depp Inside is. Ittunk pár sört előtte de annyira túlzásokba nem estünk a hangfoglaláson nem ittunk semmit kicsit tovább is maradtunk ott mint gondoltuk és mire odaértünk a közeli kocsmába már csak egy sörre maradt idő. Azért míg vártuk a villamost a Móriczon lement egy sör a biztonság kedvéért :) Utána meg nem lett volna értelme keresni egy kocsmát az összes bezár este 10 után... Főleg a külvárosban. Szóval maradtunk olyan kettőig én bőven 3 után értem haza a többiek talán előbb kicsit. Fáradt vagyok az igaz de nem vagyok másnapos. Ami nem egy elhanyagolható dolog :) Pedig nem aludtam olyan nagyon sokat max talán 6 órát. HD bakancsom van 10 soros. Ne azzal foglalkozz mit mondanak mások mit írnak mások azt vedd meg ami neked tetszik. Mint minden ezek is kopnak de mivel bőrből vannak ezért bírják a strapát. Természetesen nem szabad elvárni hogy végtelenségig tartsanak mert nem katonai cuccok ezek. Ha tényleg olyan nagyon tartós bakancsot szeretnél akkor nagyon mélyen bele kell nyúlni a zsebedbe. Egy jobbfajta katonai 50000-től indul de inkább több lesz az. A legjobb ha felmész az astoriashop.hu-ra ott vannak jófajták és mostanság vannak akciók is. De ezt már említettem a múltkor... Nem ér hivatkozni hogy nincsenek meg a régebbi üzenetek el kell menteni a böngészőben a címet és akkor mindig meglesz :) Nem fogok másra menni az őszel/télen csak Rómeóra és ha lesz akkor Partyzanra. Meg ha nem üti más akkor megyek a haverok bandáját megnézni a Drop-D-t. Ja és november 21 Rocktogon Hátsó Ajtó. Ennyi lesz részemről idén. Másra nem fogok menni nem fér bele. Kivéve ha bejön a tuti és nagyot szakítok a videózással :) Mondjuk eddig egy árva forintot se kerestem pedig elvileg felajánlotta a partnerséget a Youtube de nem lehetek az mert túl sok az olyan videó ami tartalmaz olyasmit ami jogvédett... Mindegy nem egyszerű.

A bejegyzés trackback címe:

https://kelletlenrajongas.blog.hu/api/trackback/id/tr467488784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása