Kelletlen rajongás

Kelletlen rajongás

2012.09.28

2015. május 25. - Reedy Attila

00:01:03 Big Eve: áh.köszi.adjuk meg a módját hm?ezekről.jópárról nemhallottam youtubon biztosan beléjük tudok hallgatni.amiket én mondtam is nagyon jók de túlságosan közismertek amiket Te azok ..biztosan jók meg is fogom nézni utánuk nézek az ember mindíg tanul újjat Ez jó!!

00:01:39 Redddy Attila: A Backstageben annyiszor voltam mint a Partyzan :) háromszor :) Azért nem hallhattál ezekről mert nem olyan régen nyíltak. A Zúzda az tavaly óta megy.

00:01:58 Redddy Attila: Nekem meg aztán mindegy melyik hely az nem a hely érdekel hanem a fellépő. Ha valami szakadt wc-ben lépnének fel akkor is mennék ha érdekel az adott zenekar :)

00:02:23 Big Eve: á.martens az jó.megfogom nézni holnap honlap

00:03:12 Big Eve: Nem csak Martens van egy pár másik márka is

00:03:29 Redddy Attila: Kezdésnek :) https://www.youtube.com/watch?v=D_Ldxv1Oaq8

00:04:20 Redddy Attila: De nem biztos hogy mindet megtalálod van ami nincs fenn bár érheti az embert meglepetés :)

00:06:32 Redddy Attila: Viszont én húztam az ágyamba mára ennyi :) Jó éjszakát Éva!

00:07:13 Big Eve: igen ahh!írdd csak

00:10:20 Big Eve: aha.nekünk is nem az számít persze.hanem maga aZ adott zkr.neked is jóéjt!napközben sosem vagy?így este hamar elmész elfáradsz.Te is.du.sosem érsz rám kisebb időkre?dehát mindegy ez már megszokott nálunk igaz.Attila?

00:14:57 Big Eve: na mentem elfáradtam jóéjt!

12:27:24 Big Eve: Na szia ! Hogy vagy?kösz én már asszem végre kigyógyultam a nyavalyából. :) VÉGRE!!!Mit szólsz h.beszűntették a szórakozóhelyeken a dohányzást?(wigwam pecsa:ott nem is tudom lehetett-e?) mondjuk hál'istennek meg leginkább magamnak engem már nem érint közel 2 éve nem dohányzom nagy nehezen sikerült letennem.kemény 8 év szívás"volt.szegény anyum is sajnos ebben ment el nagyon nehéz volt még időközönként rá-rá gyújtottam mára teljesen:leszámoltam vele!!!!!erős elhatározás kellett hozzá.anyumnak ez sajnos nem sikerült hiába mondtuk neki az orvosokkal együtt h.meg fog halni. :) és mióta sikerült leszöknom-e káros szenvedélyemről visszajött az étvágyam is hát ez jó....36kg voltam a halál szélén az itallal együtt :( :hogy apum is elment de rájöttem ba...ott nagy hülyeséget csinálok és kiszáltam :) mára már elég szépen kikerekedtem:összeszedtem magam :) :( annyira ne ijedj meg?nem mondom meg hány kg vagyok... szeretnék fogyni!!!!!!!de nekem az a lényeg h.férjem megért és úgy szeret amilyen vagyok nem pedíg amilyen lehetnék és mindenben kitart mellettem(ez számít)!nem????de azért Én fogyózom!

12:31:01 Big Eve: meg tudod v.nem hogy annak idején gondjaim voltak az alkohollal és a doki különböző testsúlynövelőket írt fel a 36kgm :( -ra.csak azért írtam le ezeket h.tudd már nem teljesen úgy nézek ki mint a képen nehogy nagyon meglepődj.ez már nem is tudom mikori kép rólam de nagyon tetszik h.ilyen is voltam ezért tettem fel ezt.az arcom  minden a régi rajtam csak kikerekedtem picit.Ennyi!!

12:39:08 Big Eve: visszatérve arra a neves:Éva videóra :...hát valóban megfordult a fejemben mivel eléggé"megszállotja vagyok a nevemnek mint észrevehetted de dunsztom nincs milyen témában lehetne bekonferálni.vmi ilyesmire gondoltam van 2 gyermek-talán  és várják a Télapót:nevük természetesen mondanom se kell a lányét:mondjuk:Ádám és Éva már epekedve várják a közeledő Karácsonyt Mikulást amikor is egy gonosz Mikulás elrabolja őket és váltságdíjat követel értük.a gyermekek szülei már rég meghaltak árvák.csak a lány(Éva) hívná segítségül (vkit)ezt csak úgy gondoltam h.a nevem is benne legyen :) na jó:nem vagyok se perverz se mazochista csak név imádó!!!!! :) a téma adott...

12:40:24 Big Eve: mit gondolsz lehetne ebből valami egyáltalán??????vagy hagyjuk.?

12:41:34 Big Eve: nem kell hogy hosszú legyen max kb úgy 8-15 perc között...

12:45:34 Big Eve:y nahát ismét itt a várva várt hétvége :) most nincs koncert idáig 5héten keresztűl minden hétvégén mentünk valamire itt az ideje kis pihenőnek is :)   de a jövő hónap mint már mondtam megint tartalmas lesz ami a koncerteket illeti: Okt.12:Kalapács Poklok és Mennyek között lemezbemutató 26 Accept 27 Partyzan. nem gondd csak legyen pénz!!!! :) e.ként megakartam kérdezni a telef.számomat elmentetted ha akármi lenne...??

13:03:19 Big Eve: :)

13:59:23 Big Eve: nekem a Hátsó Ajtó hangzása elég Tankcsapdásnak hat de javíts ki ha tévednék de jobb..én mondjuk Tcs-t is hallgatok nincs velük gondd részemről.mondom a hangzásuk eléggé olyan hatást kelt ez az Útban Mexicó felé"című nótájuk is. :) na meg itt-ott a faszi hangja is.ismersz iélyen nevű bandát:No seatbelt? a Rómeo Vérzik:Rock and Roll az élet ezt a számot IMÁDOMMM!!!!és a Wisdom is tényleg naggyon jó!(Heaven And Hell)

14:04:47 Big Eve: a Sepultura-nak egyedül :Roots valahogy ez kiesik.nem igazán ragadott meg ha ismered.

14:05:15 Big Eve: a :Chaos A.D.már sokkal jobb.

14:06:26 Big Eve: még ennek a bizonyos Október 27-ei Partyzan bulinak utána nézek ha lesz megyünk!

14:15:59 Big Eve: ápr.13-án nem jártál a Pecsában?a kedvenceid léptek fel:watch my dying partyzan replika)

15:50:33 Big Eve: köszi.wackor:methanolid lobotomy:NAGGYON JÓ!!!!(-:

15:58:39 Redddy Attila:: Na szia Éva! :) Csak azért tudok most írni mert már végeztem a munkával! Pénteken csak fél kettőig dolgozom ez nem egy rossz dolog :) Most hogy felvázoltál valami kis storyt így már más a leányzó fekvése. Majd meglátom van benne lehetőség :) Ha a Partyzan vagy a replika fellépett volna bárhol akkor arról tudnék/tudtam volna. Nem tudom mi ez de a Replika 1000% hogy nem lépett fel sehol. Idén még nem is volt koncert. Úgyhogy nem tudom mi ez az aprilisi koncert a pecsában... A Watch MyDyingról nem tudom voltak-e akkor valahol. Mondják páran hogy hasonlít a Hátsó Ajtó a Tankcsapdához ami igaz is lehet. De akkor mit mondjunk az Alcoholra? :) Vagy ott a Hangtapasz... Annyi de annyi banda van aki tényleg másolja a Csapdát hozzájuk képest a Hátsó Ajtó semmi :) De most nem azért manapság nagyon nehéz eredeti zenét csinálni. Valamikor a Rómeórá is mondták ezt. Egyébként meg ha úgy vesszük akkor a Csapda meg a Motörheadot utánozza... Ezek annyra szubjektív dolgok hogy csinalhatnak bármit akkor is lesz olyan aki elkezdi hasonlítgatni barmihez. Ez van hallgatni kell és akkor nincs gond :)

16:02:54 Redddy Attila: A Sepultura addig volt Sepultura amíg benne volt Max Cavalera... Utána egy teljesen más zenekar. Pedig idén láttam őket Fezenen és nem voltak rosszak (sőt!) de ez nem a Sepultura most már Max Öccse sincs benne egyetlen alapító tag sincs a Sepulturaban ez így valahogy nem smakkol...

16:04:29 CEST Big Eve: más a leányzó fekvése? ja a Mikulásos storyra gondolsz?értem akkor valamit én nézhettem félre eléggé elnézésedet kérem(-:...hát ja manapság elég sokan másolgatják a bandákat...hát Lukács példaképe nagyon szereti állítólag azon nőtt fel:Motörheaden.

16:05:04 Big Eve: mármint elnézést a Replika cucc:buli miat kértem...

16:05:49 Big Eve: a Wackor meg aztán tényleg jó bár nem hallottam még tőlük sok mindent de így első hangzásra ok

A bejegyzés trackback címe:

https://kelletlenrajongas.blog.hu/api/trackback/id/tr297488746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása