Kelletlen rajongás

Kelletlen rajongás

2012.10.04

2015. május 25. - Reedy Attila

13:18:43 Big Eve: :)

13:19:35 Big Eve: remélem most nem nézel nagyon...csak szeretem de ezt már megmondtam.köszönöm.

15:08:13 Big Eve: jólvan na Attila!én csak véletlen az Okt.5ei.t láttam csak rákérdeztem elnézést!(-: ha netán felhúzott volna ez a Néves nap tema.látom már h.január 7.az Okt.7én is van.nemértem h.miért egy névnapot több hónapban is "ünnepelni nagy f@sz ság bocsánat!!én se mi se tartjuk komolyabban minek annyi van belőle(-: holnap Romeo buli örülhetsz!biztosan jó lesz.

15:16:44 Big Eve:,kérlek bocsásd meg Vicuskának ha ilyen néha levakarhatatlan?csak jó veled esténként dumcsizni picit.ennyi!te tényleg levakarhatatlan rámenős perszóna volnék?pusz

15:18:24 Big Eve:,te még sosem éreztél mondtál olyat h.bárcsak meg se születtél volna ebbe a mocskos életbe?

15:21:51 Big Eve:,én ugy vagyok ezzel ha már megszülettem ki kell használnom.küldetés. :)

15:33:21 Big Eve:,holnap csapj bele...érezdd jól magad 100%-ban.

17:14:10 Big Eve:,tegnap is biztosan halálra dolgoztad magad azér nem köszöntél már el este tőlem..ma este várlak.cső!

17:23:50 Big Eve:,nemtom'rem lem számíthatok rád picit kösz.h.időt szakitasz rám(-:

17:26:10 Big Eve:,mert tegnap eltüntél...milyen napod volt?történt vmi.érdekes?haladsz..

18:31:46 Big Eve:,már várod mi a holnapi Romeo bulit?mettől-hány óráig tart majd?két koncert lesz egymás után?

18:36:42 Big Eve:,van tv.d?vagy amit akarsz azt megnézed a neten?nekünk van egy ilyen LG lap tv.nk csak az a gondd ha vki.elmegy az ablak alatt telefonnal akkor percekig bezavar az adásba.ez mitöl van nincs nagyobb gondja.

18:58:15 Big Eve:,ajánlj még nekem pár jó bandát ha tudsz...megnézem youtube vsagy videót.köszi

19:00:36 Big Eve:,a sex action meg az Action nem ugyanaz ugye_?

19:33:55 Big Eve:,este azért lefekvés előtt még számítok rád egYkis időre...!Ave.Évi

19:59:35 Redddy Attila:,Na szia! Az van hogy megint az összeesés szélén álltam tegnap este semmi erőm nem volt már semmihez. Tudom hogy van október 5én Attila névnap de az baromság valami újkeletű hülyeség. Kérdezz meg bármelyik Attilát egyikőjük se tartja akkor. Január 7 a dátum és zavar is mert minek egynél több nap egy évben de mindegy. Úgy értettem a külsős-belsős dolgot hogy eddig alvállalkoznál dolgoztam októbertől rendesen céges alkalmazottként. Nincs tv-m nem is lesz semmi értelmét nem látom a tv-nek. Amit műsor gyanánt adnak benne meg agyzsibbasztasnak is szar! Utoljára kb tizenéves koromban néztem de akkor meg nem volt más. Én a gépet nem egy célra használom zenét hallgatók filmeket nézek játszom rajta és természetesen dolgozom rajta. Igazi többfunkciós eszköz számomra ez már akkor is így volt amíg nem volt netem. Most meg aztán pláne. Nem egy zenekar az Action és a Sex Action van köze a kettőnek egymáshoz nem is kevés. Annak idején SzaSzaéknak elegük lett a sima rock n rollból valami újra vágytak. Ezért megcsinálták az Actiont. Magyarország első hardcore zenekarát. Aztán úgy tíz éve beleálltak a földbe. Mondjuk az már nagyon más volt mint kezdetben. Most úgy néz ki megint vannak. Meglátjuk mi lesz belőle. Hát igen várom már a holnapi Rómeókat :) Úgy lesz hogy délután a syma csarnokban a hangfoglaláson lesz egy mini koncert és majd este egy rendes a wigwamban. De akkor is kettő lesz király :)

20:57:48 Big Eve:,Na szia!Persze megértelek téged eléggé lefáraszthat téged napi szinten a meló.Per.pill.rajtad kívűl nincs más Attila nevű ismerősöm családba se.Én úgy általában megszoktam jegyezni az ismerőseim barátaim neve ill.születésnapjait ez nálam természetes.Nincs úgy különösebb jelentősége.ja hát sejtettem h.vmi ilyet takar ez a külsős-belsős dolog.így már tiszta.Persze a Tv már csak ilyen(-: minden csatorna önti a szemetét.játszasz a gépen?vmi játékot?Mi leginkább tájékozódásra youtubra na meg facebookra használjuk úgy általánoságban.Én nem annyira ismerem se az Actiont se a Sex Actiont max.néhány számot hallottam tőlűk.igen a holnapi biztos nagy ""banzáj buli lesz!

21:01:54 Big Eve:,azért ma elköszönsz lefekvés előtt?tegnap nem aludtam éjszaka forgolódtam.

21:03:20 Big Eve:,Éva

21:07:14 Big Eve:,azért én elköszönök Jó éjszakát XXXXX Attila alias XXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX!(-:

21:11:25 Big Eve:,hiányolom az Évát...tudod h.szeretem.

22:14:17 Big Eve:,Jó éjszakát Atti ! :) :Évi ii

22:25:34 Big Eve:,rómeó vérzik:szerelmes dal youtube

23:04:05 Big Eve:,lefekvés előtt ugye rám írsz?

23:29:51 Big Eve:,fennt vagy még?ma ugye elköszönsz és kívánsz jóéjt?

23:32:24 Big Eve:,mi se igazán tv.zünk rengeteg dvd.nk van inkább azt nézzük.

23:33:02 Big Eve:,vagy megint csak várhatok rád.elalvás előtt?

23:51:18 Big Eve:,csak tudod jól esik ha úgy mint régen jó éjszakát kívántál de kösz mégha előbb is de jól esett ha elköszöntél.na szia.

A bejegyzés trackback címe:

https://kelletlenrajongas.blog.hu/api/trackback/id/tr397488762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása