Kelletlen rajongás

Kelletlen rajongás

2012.10.07

2015. május 25. - Reedy Attila

00:02:59 Big Eve:,Csáó! Ez igen ezt nevezem írásnak.mára már végeztél?én mar kezdek fáradni.csak akkor válaszolok még ma de az se biztos ha maradsz még?nos?de lehet h.inkább holnap de azért jó éjszakát kívánok!szépen kérlek írd a nevem nagyon szeretem.ezer meg milliónyi köszönet.szép álmokat Atti!

00:11:25 Big Eve:,aa nem köszöntél el vagy még melózol?v.eccerűen elfelejtettél jóéjt kívánni???hm?még maradsz?

00:17:05 Big Eve:,már nagyon elálmosodtam csukódik le a szemem...)-: szia !(-:

00:25:32 Big Eve:,jó hát akkor talán ""direkt""kérdeztem újra mert nem válaszoltál meg volt amit ki is kellett törölnöm üzenetet a hely miatt.

00:43:54 Big Eve:,egyszer azonban véletlenűl is kitöröltem jópár nekem írt üzeneted miután persze tiszta ...lettem.na jó nem fárasztom már magamat se téged se.bye.

14:37:48 Big Eve:,a férjem írt egy nagyon jó legalább is nekem tetszik a Motörheadről a facebook oldalán elég jól ír sz.tem majd ha lesz időd nézd meg.vélemény?üdv

16:24:12 Big Eve:,eddíg egy árva ft.ot se kerestél ezt h.érted?ja ezzel a youtube os videózással?

17:45:59 Big Eve:,Szia.egy cseppet sem aggódtam tudom h.sok a munkád munkahelyen kívűl is otthon dolgozgatsz.Na az jó ha támadt egy új ötleted meg kell valósítanod mindenképpen ez a Mikulásos dolog is meg a Gyurcsányos cucc is jól hangzik

17:46:48 Big Eve:,röhelyes tényleg ahogy ezek a majmok próbálnak ítélkezni irányítani az ország felett

17:47:52 Big Eve:,nem értettem félre semmit én úgy gondolta .h.mióta jobban elmélyültél a munkálataidba nem igazán jut időd másra.

17:49:11 Big Eve:,majd ha most nem is sikerűlt készítenek igazán semmi felvételt majd bepótolod egy másik alkalommal még sok ilyen lesz :)

17:50:02 Big Eve:,lesz még alkalma videózgatni

17:50:25 Big Eve:,a lényeg h.ott voltál és maximálisan jól érezted magad

17:51:47 Big Eve:,jajj hányszor írom még le...csak ba...us qrvára nemtom h.elküldtem és h.mit küldtem már neke nem azért mert olyan hülye lennék csak mindíg törölgetek a hely miatt

17:52:12 Big Eve:,és ba....ul nemtudom hova kell mentegetni az üziket

17:52:16 Big Eve:,:)

17:52:31 Big Eve:,néha csak írock mint a gép

17:54:02 Big Eve:,a hangfoglalásra sajnos nemtudtuk kimenni :( mindegy.ezeket már lehet mind átküldtem egyszer csak nemtudom néha próbálok ezerfelé szakadni idáig még mindíg ezt csak megszívtam

17:54:46 Big Eve:,majd szétnézek a bakancsok között

17:55:58 Big Eve:,engem rohadtul nem érdekel mit mondanak mások azt hordok csinálok amit szeretek csak hallottam h.mondták h.ez a bakancs ilyen meg olyan....úgyis én döntök végűl.

17:57:17 Big Eve:,ismered Yngwie J.Malmsteen gitárost?én nagyon szeretem.hallgatni

17:59:17 Big Eve:,láttad már volt időd megnézni Sebastian macska kisvideóját amit átküldtem múlkoriban?

18:00:41 Big Eve:,írt steady kis összefoglaló szerűt vagy mit a saját face oldalán a Motörheadről.szerintem ő is elég jól ír..

18:04:04 Big Eve:,neked sosem voltak problámáid a szomszédaiddal vagy környékeden lakókkal? ma is idejött egyik szomszéd üvöltözni az ajtónk elé.mindenbe bele köt a gennyláda el akarunk innen húzni a bü....pi...a.Elég volt betelt a pohár állandóan hol a zene miatt hol az állatainkba kötnek bele..semmi közük tehetnek egy szívességet.

18:07:33 Big Eve:,mindíg normálisan takarítjuk őket ellátjuk stb.szinte mindenben belekötnek nővérem régen a Pénzügy Minisztériumban volt számviteli ügyintéző vele azért kicsit más hangsúlyban beszélnek de nem sokkal.Szegény már azon van h.szól a rendőrségnek magánháborítás végett.ez a f-...sz meg ugrálhat nekünk lesz igazunk.na jó nem untatlak inkább efféle magánproblémákkal lásd nálunk se fenékig tejfel...mindenütt vannak gondok.

18:08:24 Big Eve:,egyedűl a Rock and Roll szokott megnyugtatni ilyenkor abban még sosem csalódtam!!!!!!

18:11:43 Big Eve:,ez már csak szimplán a baszogatás felsőfokon kivénhedt picsák és faszbergerek nem tudják már hol levezetni a napi feszkót...

18:15:39 Big Eve:,ha gondolom kicsit kevesebb lesz a videózási munka jobban nekilátsz a lakásod felújításához meg ilyenek...nálunk is kéne ezt-azt...aztán meg elhúzni innen amilyen messze csak lehet.

18:16:02 Big Eve:,vagy közbe azért azzal is haladsz?

18:17:01 Big Eve:,meg ha jönnek a jobb idők kifesteni kicsit otthonosabbá tenni azt eladni.csak a környék is sajnos olyan h.nem igazán vonzza az embereket

18:19:51 Big Eve:,lettek feltéve újjabb képek majd nézd meg vagy gondolom nem kell erről szólnommert mutatja és észreveszed?.

18:21:26 Big Eve:,csáó! :)

18:23:53 Big Eve:,Kalapács Józsival is feltettünk egy képet nagyon jó kis buli volt általában Ő az akit nem szoktunk kihagyni úgy általánosságban meg Smiciék.

18:29:47 Big Eve:,jól mondom a Partyzan ""Kettő Című lemeze ezzel indul:Láss ne csak nézz""köszönöm szépen jól vagyok.?-ez az első számuk?....ha igen akkor megtaláktam amit kerestem már régóta!!!!!!!!!!! :)

18:32:41 Big Eve:,csak a nevemen....pusz.kösz

18:37:41 Big Eve:,""ahogy a kerék az úton halad igen az út te vagy magad!!!!!yeahhhh! :) :)

19:36:27 Big Eve:,SZÉP ESTÉT!

20:16:23 Big Eve:,na hova tűntél ma??sok munkád van mi?

20:34:14 Big Eve:,remélem azért ma írod majd h.jóéjt...!(-: tudod..

20:37:07 Big Eve:,Gyálon is fúj a szél meg esik?erre eléggé..idő van.

20:50:28 Big Eve:,most is éppen úgy látom ir neked vmit Steady gépen én telóról nyomom addíg is.((-: írj nyugodtan ha időd engedi én várom.tudodÉ...a

21:01:03 Big Eve:,már rég nem írtad és én szeretném köszönöm h.elalvás előtt elköszönsz tőlem.

21:04:18 Big Eve:,jóéjt neked!!!

21:40:39 Big Eve:,már láttuk h.te láttad amit küldtünk pici időd engedi léccike válaszolj de tudom nem kell kérni.jóéjszakát ATTILA! :)

21:41:33 Big Eve:,ÉVAAAA....pusz

21:43:17 Big Eve:,Politikus ÁLLAT-JÓÓÓ

22:25:52 Big Eve:,íííírrrrrrrrrjjjjjjj!!!!!!!!!!!

23:33:11 Big Eve:,jó éjszakát XXXXXXXXXXXXX!megmutatta Steadynek is a Mikike.t meg a Terror szakállas ördöget tetszett neki!írsz ugye jóéjt üzit??na szia.

23:52:03 Big Eve:,még ilyenkor is dolgozol vagy mi?szegény kém!azért várok.múltkor hajnali 1ig vártam.Sziszi mert ez a beceneve írt neked.jó hosszú levelet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kelletlenrajongas.blog.hu/api/trackback/id/tr77488792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása